ZUMBA

Η ZUMBA ενσωματώνει λάτιν ρυθμούς και εύκολες χορευτικές κινήσεις και βήματα για να δημιουργήσει ένα δυναμικό χορευτικό πρόγραμμα fitness που θα σας απογειώσει. Στην πράξη λίγο από salsa, merenque, reggaeton, samba, hip-hop, cha cha, flamenco, αλλά και χορό της κοιλίας και η γυμναστική γίνεται γιορτή.

Pilates

Ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκγύμνασης του σώματος. Δυναμώστε το κέντρο σας (κοιλία, ράχη, πλάτη) με στόχο τη σωστή στάση σώματος, τη συνειδητή χρήση αναπνοής, την αποβολή της καθημερινής έντασης και τελικά τον έλεγχο του σώματος μέσω του νου. Ασφαλές πρόγραμμα για όλες τις ηλικίες, ανεξάρτητα από το επίπεδο της φυσικής κατάστασης.

TRX

Άκρως δυναμικό πρόγραμμα με ιμάντες αιώρισης. Αυτή η εξαιρετική μορφή προπόνησης περιλαμβάνει ασκήσεις για την εκγύμναση ολόκληρου του σώματος, καθώς μεγιστοποιεί τα αποτελέσματα της μυικής απόδοσης και της νευρομυικής συναρμογής. Αποτέλεσμα του προγράμματος είναι η αναβάθμιση της ευκινησίας, ισορροπίας, δύναμης και αντοχής.

ABS and HIPS

Ένα δυναμικό πρόγραμμα γυμναστικής που δίνει ιδιαίτερη έμφαση στις περιοχές συγκεκριμένων μυϊκών ομάδων. Αναλυτικά επικεντρώνεται στους κοιλιακούς – ραχιαίους, σε ότι αφορά τα πάνω άκρα και τους γλουτούς, προσαγωγούς – απαγωγούς, τετρακέφαλους – δικέφαλους, μηριαίους για τα κάτω άκρα.

Interval

Το πρόγραμμα Interval ή H.I.I.T ή Διαλειμματική Προπόνηση Υψηλής Έντασης περιλαμβάνει διαστήματα έντονης άσκησης (υψηλή ένταση) που εναλλάσσονται με διαστήματα ξεκούρασης ή ενεργητικής αποκατάστασης. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την εντυπωσιακή βελτίωση του σώματος σε σύντομο χρονικό διάστημα άσκησης. Απευθύνεται σε αθλούμενους που θέλουν το κάτι παραπάνω στη προπόνηση τους.

Power Bars

Πρόγραμμα μυϊκής ενδυνάμωσης με την χρήση μπάρας μέσα στην αίθουσα. Ελεύθερα βάρη υπό την επίβλεψη του γυμναστή που βοηθούν στην μυϊκή γράμμωση και ενδυνάμωση με ποικιλία ασκήσεων, αντιστάσεων και ρυθμού. Ένα πρόγραμμα δύναμης, ενέργειας και πρόκλησης.

Tae Bo

Περιλαμβάνει γροθιές και κλοτσιές που μοιάζουν με το KICK BOX, όμως δεν έχει ως σκοπό την αυτοάμυνα ή την επίθεση. Πρόκειται για μια ενισχυμένη ΑΕΡΟΒΙΚΗ άσκηση που σκοπό έχει να σε γεμίσει ευεξία και φυσικά να σε κάνει να ιδρώσεις. Γυμνάζοντας όλους τους μυς του σώματος σου.

Ορθοσωμική

Η ορθοσωμική είναι μια μέθοδος που βασίζεται στις γνώσεις της ανατομίας και της κινησιολογίας και θέλει να σε διδάξει τη σωστή συμπεριφορά του σώματος στην καθημερινή ζωή μέσα από τη γυμναστική και τη σωστή αναπνοή. Η ορθοσωμική μπορεί να φανεί ευεργετική σε ανθρώπους που αντιμετωπίζουν προβλήματα στη σπονδυλική στήλη, τη μέση ή τον αυχένα.

Όργανα

Ελεύθερα βάρη - Τα όργανα του γυμναστηρίου μας