16 υπερτροφές για να υποστηρίξετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα

14 υπερτροφές για να υποστηρίξετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα

  Σε κανέναν δεν αρέσει να είναι άρρωστος και το να μην νιώθεις καλά μπορεί να έχει μεγάλο αντίκτυπο σε κάθε τομέα της ζωής σου. Εάν θέλετε να προσπαθήσετε να αποφύγετε να αναπτύξετε ένα κοινό κρυολόγημα, τη γρίπη ή άλλη ασθένεια, αξίζει να σκεφτείτε πώς μπορείτε να διατηρήσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα υγιές και έτοιμο για δράση.

Η άσκηση, το μη κάπνισμα, ο περιορισμός της ποσότητας αλκοόλ που καταναλώνετε και η διασφάλιση ότι κοιμάστε καλά τη νύχτα είναι όλα βασικά για την υποστήριξη του ανοσοποιητικού σας συστήματος.

  Ωστόσο, ένας από τους μεγαλύτερους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να υποστηρίξετε το ανοσοποιητικό σας είναι να ακολουθείτε μια υγιεινή διατροφή.

  Οι υπερτροφές, όπως λέγονται, καθώς πιστεύεται ότι είναι διατροφικά πυκνές, περιέχουν μια ποικιλία θρεπτικών συστατικών όπως βιταμίνες, φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά που μπορούν να ωφελήσουν τη συνολική υγεία σας.

Δείτε τις παρακάτω φυσικές υπερτροφές που υποστηρίζουν το ανοσοποιητικό.

1. Λεμόνια και λάιμ

  Τα λεμόνια και τα λάιμ περιέχουν βιταμίνη C που όλοι γνωρίζουν ότι είναι χρήσιμη για την υποστήριξη της υγείας του ανοσοποιητικού, αλλά ξέρατε ότι περιέχουν επίσης πολυφαινόλες, οι οποίες βοηθούν στη ρύθμιση των ανοσολογικών αποκρίσεων; Προσθέστε φέτες στο πόσιμο νερό σας ή στύψτε πάνω από λαχανικά ή σαλάτες. Δοκιμάστε ενα Smoothie με λεμόνι και τζίντζερ με εχινάκεια για πρόσθετα οφέλη για το ανοσοποιητικό σας.

2. Σκόρδο

  Το ωμό σκόρδο είναι εξαιρετικό στο να δίνει ένα χέρι βοήθειας στο ανοσοποιητικό σύστημα του σώματός σας. Έχει φυσικές αντιβακτηριακές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, βοηθώντας σας να αποτρέψετε τις ασθένειες και να αναρρώσετε πιο γρήγορα. Το ωμό σκόρδο μπορεί να αυξήσει τον αριθμό των Τ-κυττάρων στο αίμα σας, τα οποία με τη σειρά τους καταπολεμούν τους ιούς και θα μπορούσαν να βοηθήσουν στη μείωση του χρόνου που κρυώνετε. . Οι ιδιότητες του σκόρδου για την υγεία είναι καλύτερες όταν είναι ωμό. Θρυμματίστε ή κόψτε σε φέτες σκελίδες σκόρδου και προσθέστε τις σε ντρέσινγκ για σαλάτες.

3. Μαϊντανός

  Δείτε πόσο έξυπνη μπορεί να είναι η φύση; Μετά από όλο αυτό το ωμό σκόρδο, μπορεί να θέλετε ένα φυσικό αποσμητικό αναπνοής. Αυτό το αρωματικό βότανο περιέχει πολλή κουμαρίνη, η οποία μπορεί να υποστηρίξει τη δραστηριότητα των λευκών αιμοσφαιρίων σας. Ένα ντρέσινγκ σαλάτας με τριμμένο σκόρδο, φρέσκο χυμό λεμονιού και ψιλοκομμένο φρέσκο μαϊντανό θα σας κάνει καλό!

4. Μανιτάρια

  Τα μανιτάρια είναι ένα ενδιαφέρον συστατικό υπερτροφής, γιατί –όπως κι εμείς– συνθέτουν βιταμίνη D όταν εκτίθενται στην υπεριώδη ακτινοβολία. Επομένως, θα πρέπει να επιλέξετε άγρια μανιτάρια ή μανιτάρια που καλλιεργούνται σε υπεριώδη ακτινοβολία. Είναι η μόνη φυτική πηγή βιταμίνης D, η οποία υποστηρίζει το ανοσοποιητικό σας σύστημα.

5.Πιπεριές

  Οι πιπεριές με έντονα χρώματα περιέχουν πολλή βιταμίνη Α, η οποία μπορεί να βοηθήσει στην αποκατάσταση των φραγμών του βλεννογόνου του σώματός σας (που καταστρέφονται εύκολα από μόλυνση).

6.Ασκαλώνια

  Αυτά τα μικρά κρεμμυδάκια περιέχουν πολλή αλισίνη, μια φυσική αντιβακτηριακή ένωση. Κόψτε τα ή ψιλοκόψτε τα για να αξιοποιήσετε στο έπακρο. Τα καλά νέα είναι ότι τα ασκαλώνια έχουν πιο ήπια και γλυκιά γεύση από τα μεγάλα κρεμμύδια, προσφέροντας μια ευρύτερη ποικιλία συνταγών. Μάλιστα, όλα τα είδη κρεμμυδιού έχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες!

7. Ρίζα τζίντζερ

  Κρατήστε μερικά εκατοστά φρέσκιας ρίζας τζίντζερ στην κουζίνα σας. Όχι μόνο θερμαίνει φυσικά, αλλά δρα ως φυσικό αποσυμφορητικό και καταπραΰνει την πέψη. Ιδανικό για βήχα, κρυολόγημα και κακό στομάχι.

8. Τσίλι

  Τα φρέσκα κόκκινα και πράσινα τσίλι είναι απίστευτα ενισχυτικά για την υγεία. Περιέχουν πολλή βιταμίνη Α και C (θρεπτικά συστατικά που μπορούν να ενισχύσουν το ανοσοποιητικό σύστημα) και καψαϊκίνη που μπορεί να βοηθήσει στην απομάκρυνση της συμφόρησης και των φλεγμάτων.

9. Φιλικά βακτήρια

  Μπορείτε να πάρετε φιλικά βακτήρια τρώγοντας γιαούρτι που τα περιέχει . Τα γιαούρτια από κατσικίσιο γάλα είναι ιδιαίτερα πλούσια σε αυτά. Όποιο κι αν επιλέξετε, το ανοσοποιητικό σας σύστημα θα επωφεληθεί από την αύξηση των φιλικών βακτηρίων.

10. Μούρα

  Τα μούρα είναι γεμάτα φλαβονοειδή και μπορούν να βοηθήσουν να σταματήσουν οι ιοί στα ίχνη τους. Ακόμα κι αν εμφανίσετε κρυολόγημα ή γρίπη, μπορεί να διαπιστώσετε ότι το σώμα σας ανακάμπτει πολύ πιο γρήγορα εάν έχετε φάει μούρα.

11. Σπόροι κολοκύθας ή ηλίανθου

 
  Αυτές οι υπερτροφές βοηθούν στην ενίσχυση των επιπέδων ψευδαργύρου, που μπορούν να σας βοηθήσουν να καταπολεμήσετε τα κρυολογήματα και τις λοιμώξεις πιο γρήγορα. Άλλα τρόφιμα που είναι πλούσια σε ψευδάργυρο περιλαμβάνουν το κόκκινο κρέας, τα ψάρια, τα ρεβίθια και τα αυγά. Εναλλακτικά, θα μπορούσατε να παίρνετε ένα δισκίο ψευδαργύρου καθημερινά.

12. Κανέλα

  Την επόμενη φορά που θα πάτε να φτιάξετε μια ζεστή σοκολάτα ή ένα φλιτζάνι τσάι, δοκιμάστε να πασπαλίσετε με λίγη κανέλα. Η κανέλα είναι εξαιρετική για το έντερο και το ανοσοποιητικό σας σύστημα συνολικά. Μπορεί να μειώσει την ικανότητα των βακτηρίων να πολλαπλασιάζονται και αν τελικά υποφέρετε από κρυολόγημα, θα το βοηθήσει να ξεκαθαρίσει πιο γρήγορα. Μπορείτε να δοκιμάσετε να το αναμίξετε με ωμό μέλι, το οποίο έχει παρόμοιες ιδιότητες.

13. Πορτοκάλια

  Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το σώμα σας έχει άφθονη βιταμίνη C, καθώς βοηθά το σώμα σας να καταπολεμήσει τις λοιμώξεις. Η βιταμίνη C δεν μπορεί να αποθηκευτεί από το σώμα σας, επομένως πρέπει να προσπαθείτε να ενσωματώνετε τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C κάθε μέρα. Εάν δεν είστε λάτρης των πορτοκαλιών, μπορείτε να δοκιμάσετε να τρώτε περισσότερες ντομάτες, μπιζέλια και πιπεριές, να πάρετε ένα συμπλήρωμα βιταμίνης C ή να πιείτε ζεστό λεμόνι.

14. Καρπούζι

  Μπορεί να είναι δύσκολο να τα πιάσετε αυτή την εποχή του χρόνου, αλλά τα καρπούζια περιέχουν κιτρουλίνη, η οποία βοηθά στη διατήρηση της υγείας της καρδιάς σας και είναι επίσης πλούσια σε βιταμίνες Α, C και Β6. Η κόκκινη σάρκα τους τροφοδοτεί το σώμα σας με λυκοπένιο, βοηθώντας τα οστά σας να παραμείνουν δυνατά και το ανοσοποιητικό σας σύστημα ισορροπημένο.

 

Κι αυτά είναι ενά μόνο ένα μικρό δείγμα από τα “όπλα” της φύσης!

 

THINK FIT LOGO

#MakeHealthYourHabit!

#ΤhinkFitPedia 

Join Us on FB | INSTA |  TW |

 

THINK..είναι FIT ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ!

close

Θές να ενημερώνεσαι πρώτος;

#stayintouch για tips, promos & giveaways

Διαβάστε την πολιτική απορρήτου μας για περισσότερες λεπτομέρειες.

close

Θές να ενημερώνεσαι πρώτος;

#stayintouch για tips, promos & giveaways

Διαβάστε την πολιτική απορρήτου μας για περισσότερες λεπτομέρειες.

Γίνε bee.. & κέρδισε bee points !

Ρίξε μια ματιά πως θα κερδίσεις bee profit & κάνε εγγραφή στην κυψέλη μας!