3+1 Συμβουλές για την Αποφυγή Τραυματισμών στη Γυμναστική με τη βοήθεια των Συμπληρωμάτων Διατροφής

από την Ελευθερία Βλαστού
Kαθηγήτρια φυσικής αγωγής – personal trainer
& CoFounder του @betterself_eleftheria_vlastouwww.betterself.gr

 

  Η γυμναστική αποτελεί θεμέλιο πυλώνα της υγιούς ζωής μας. Αποτελεί έναν τρόπο να φροντίσουμε την υγεία μας, να ενισχύσουμε το σώμα μας και να απολαύσουμε μια καλύτερη ποιότητα ζωής.

  Ωστόσο, η ασφάλεια κατά την άσκηση πρέπει να είναι πάντα η κύρια μας προτεραιότητα. Είναι ουσιώδους σημασίας να εκτελούμε τις ασκήσεις με ασφάλεια για να αποφύγουμε τυχόν τραυματισμούς και να εμπλουτίσουμε τη διατροφή μας με τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής, ώστε να ενισχύσουμε την προστασία του σώματος μας.

  Οι τραυματισμοί μπορούν να αποτελέσουν σοβαρό εμπόδιο στην επίτευξη των γυμναστικών μας στόχων. Αυτός είναι ο λόγος που η πρόληψη των τραυματισμών είναι τόσο σημαντική. Στο παρακάτω άρθρο, θα εξετάσουμε περαιτέρω 3+1 συμβουλές για την αποφυγή τραυματισμών στη γυμναστική και πώς να χτίσουμε ένα πιο δυνατό σώμα με τη χρήση συμπληρωμάτων διατροφής. 

   1. Σωστή Τεχνική και Σωστή Εκτέλεση των Ασκήσεων

  Μία από τις κύριες αιτίες τραυματισμών στη γυμναστική είναι η λανθασμένη τεχνική και εκτέλεση των ασκήσεων. Είναι ζωτικής σημασίας να μάθουμε τη σωστή τεχνική για κάθε άσκηση και να επιδιώκουμε την αύξηση της δυσκολίας μετά από σταδιακή προσαρμογή. Για αυτό το λόγο, κρίνεται απαραίτητη η επίβλεψη από έναν επαγγελματία, ο οποίος θα μας παρέχει όλες τις απαραίτητες μεθόδους για τη σωστή εκτέλεση των ασκήσεων, θα διαμορφώνει το πρόγραμμα μας ανάλογα με τους στόχους και τα προβλήματα υγείας που πιθανόν μα υπάρχουν και θα παρακολουθεί την πρόοδο μας. 

   2. Επαρκής Ανάπαυση και Ανάκαμψη

  Η ανάπαυση και ο ανάκαμψη αποτελούν σημαντικό μέρος της διαδικασίας ανάπτυξης του σώματος και της πρόληψης τραυματισμών. Δώστε στο σώμα σας τον απαραίτητο χρόνο να ξεκουραστεί μεταξύ των προπονήσεων, και επιλέξτε μεθόδους ανάκαμψης όπως μασάζ, γιόγκα, ή άλλες τεχνικές που βοηθούν στην ανακούφιση των μυών και των αρθρώσεων. Είναι πολύ σημαντικό να μάθουμε να ‘’ακούμε’’ το σώμα μας και να του δίνουμε τον απαραίτητο χρόνο που χρειάζεται ώστε να ξεκουραστεί και να ανακάμψει. 

   3. Προθέρμανση και Αποθεραπεία

  Είναι πολύ σημαντικό να προετοιμάζουμε σωστά το σώμα μας πριν από κάθε προπόνηση, αλλά και στο τέλος αυτής. Η προθέρμανση πριν από την άσκηση και η αποθεραπεία μετά αποτελούν απαραίτητο μέρος της εκγύμνασης, προλαμβάνοντας τραυματισμούς. Η προθέρμανση βοηθά στην αύξηση της αιματικής ροής και της θερμοκρασίας του σώματος, ενώ η αποθεραπεία αφορά την επαναφορά του οργανισμού σε μια κατάσταση κανονικής λειτουργίας μετά από την άσκηση, η οποία περιλαμβάνει τη μείωση της καρδιακής συχνότητας, την επαναφορά των μυών, των αρθρώσεων και των ιστών σε φυσιολογικά επίπεδα και την αποκατάσταση της αναπνευστικής λειτουργίας. 

   4. Σωστή διατροφή για υγιείς Μύες και Αρθρώσεις

  Η διατροφή πλούσια σε βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία είναι ζωτικής σημασίας για την πρόληψη τραυματισμών και την υγεία του οργανισμού γενικότερα. Αυτά τα θρεπτικά συστατικά συμβάλλουν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος, στην ανάπτυξη και αναγέννηση των ιστών και στην συνολική ευεξία του οργανισμού. Παρακάτω παρουσιάζονται τα κύρια στοιχεία που πρέπει να περιλαμβάνει μια υγιεινή διατροφή για την πρόληψη τραυματισμών: 

  • Βιταμίνη C: Βοηθάει στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος και στην ανάπτυξη των ιστών. 

  • Βιταμίνη D: Απαραίτητη για την υγεία των οστών και των μυών. 

  • Βιταμίνη Κ: Συμβάλλει στην ανάπτυξη των οστών και στην καρδιαγγειακή υγεία. 

  • Βιταμίνη Α: Απαραίτητη για την υγεία των ματιών και του δέρματος. 

  • Ασβέστιο: Απαραίτητο για την υγεία των οστών και των δοντιών. 

  • Μαγνήσιο: Συμβάλλει στην ανάπτυξη των μυών και τη μείωση των κραμπών. 

  • Κάλιο: Συντελεί στην ισορροπία των ηλεκτρολυτών και στην λειτουργία των μυών. 

  • Σίδηρος: Αναγκαίος για την παραγωγή ερυθρών αιμοσφαιρίων και την πρόληψη της αναιμίας. 

  • Χαλκός: Συμμετέχει στη σύνθεση του κολλαγόνου και στην αντιμετώπιση των ελευθέρων ριζών. 

  • Σελήνιο: Συνεισφέρει στην αντιοξειδωτική προστασία των κυττάρων. 

 

  Προκειμένου να εξασφαλίσετε αρκετές πηγές αυτών των θρεπτικών συστατικών, συμπεριλάβετε στη διατροφή σας φρέσκα φρούτα, λαχανικά, γαλακτοκομικά προϊόντα, ψάρια, κοτόπουλο, φασόλια, ξηρούς καρπούς κ.α. Επίσης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε συμπληρώματα διατροφής κάτω από την επίβλεψη ενός ειδικού, εάν δυσκολεύεστε να καλύψετε τις ανάγκες σας με τη διατροφή σας. 

 Η ομάδα του www.thinkfit.gr αποτελεί την ιδανική επιλογή για να σας βοηθήσουν και να σας προτείνουν τα κατάλληλα σε ποιότητα συμπληρώματα διατροφής ανάλογα με τις ανάγκες του οργανισμού σας και τις απαιτήσεις της προπόνησης σας.

 Μείνετε ενεργοί και υγιείς!!!

#thinkfitgr #thinkfitexpert #betterself 
 

 

Ευχαριστούμε πολύ την καθηγήτρια φυσικής αγωγής Ελευθερία Βλαστού για τις συμβουλές!

THINK FIT LOGO

#MakeHealthYourHabit!

#ΤhinkFitPedia  #THINKFITexperts

Join Us on Facebook | Instagram |  Tweeter |

THINK..είναι FIT ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ!

ΤΗΙΝΚ Sales!
Original price was: 26,18 €.Η τρέχουσα τιμή είναι: 17,99 €.
ΤΗΙΝΚ Sales!
Original price was: 36,95 €.Η τρέχουσα τιμή είναι: 22,90 €.
ΤΗΙΝΚ Sales!
Original price was: 18,00 €.Η τρέχουσα τιμή είναι: 15,90 €.

Γίνε bee.. & κέρδισε bee points !

Ρίξε μια ματιά πως θα κερδίσεις bee profit & κάνε εγγραφή στην κυψέλη μας!