
Συχνές Ερωτήσεις
Για οποιαδήποτε επιπλέον διευκρίνιση επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας:
Τι σημαίνει web store;
WEB STORE είναι ένα σύγχρονο διαδικτυακό κατάστημα που λειτουργεί αποκλειστικά μέσω internet, είναι online 365 μέρες το χρόνο 24 ώρες την ημέρα και εξυπηρετεί όλους τους χρήστες ανεξάρτητα από τον τόπο διαμονής τους.
Τι είναι το ΤΗΙΝΚ FIT HelpDesk;
Το THINK FIT HelpDesk είναι το διαδικτυακό γραφείο εξυπηρέτησης-επικοινωνίας για κάθε χρήστη του www.thinkfit.gr.
Στο κάτω δεξιά μέρος της οθόνης θα βρείτε τα ενεργά κουμπιά του HelpDesk με κάθε πιθανό τρόπο επικοινωνίας.
Το αίτημά σας καταγράφεται και εξυπηρετείται από εκπρόσωπό μας βάσει χρονικής προτεραιότητας.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το HelpDesk: 694 6634344 για οποιαδήποτε ερώτημα – διευκρίνιση Δευτέρα – Σάββατο : 9:00 – 21:00.
Που βρίσκεται το κατάστημα ΤΗΙΝΚ FIT;
Το THINK FIT είναι ένα αποκλειστικά διαδικτυακό κατάστημα που βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.thinkfit.gr και λειτουργεί σύμφωνα με τις διατάξεις της ελληνικής & ευρωπαϊκής νομοθεσίας.
Με ποιους τρόπους μπορώ να παραγγείλω ένα προϊόν σας;
Μπορείτε να παραγγείλετε με τους παρακάτω τρόπους:
- Online παραγγελία μέσα από την ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
- Email στο hello@thinkfit.gr αναφέροντας τους κωδικούς των προϊόντων, τις ποσότητες & στοιχεία επικοινωνίας .
- Επικοινωνία με το THINK FIT Helpdesk.
Πώς γίνεται η εξόφληση της παραγγελίας μου στο διαδικτυακό κατάστημα; Είναι ασφαλής;
Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα (ανεξαρτήτου τράπεζας) μέσω του εξελιγμένου Smart Checkout της Viva Wallet με πρωτόκολλο ασφαλείας 3D Secure για online καταστήματα.
Η Viva Wallet Holdings κατέχει Ελληνική τραπεζική άδεια (VIVABANK SA) και άδεια Ιδρύματος ηλεκτρονικού χρήματος από την Τράπεζα της Ελλάδος σύμφωνα με τις διατάξεις της Οδηγίας PSD II για δραστηριότητες στην περιοχή ΕΟΧ-31 και στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Η Viva Wallet είναι η πρώτη ευρωπαϊκή cloud-based Neobank που διαθέτει εξολοκλήρου υποδομή στο Microsoft Azure cloud, με υποκαταστήματα σε 23 χώρες στην Ευρώπη.
Το www.thinkfit.gr έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των συναλλαγών σας πάντα μέσα από το ασφαλές περιβάλλον της πύλης πληρωμών της Viva Wallet.
Υπάρχει δυνατότητα εξόφλησης της παραγγελίας μου με τραπεζική κατάθεση; VIVA WALLET – IBAN : GR5770100000000914972958008
ή στο παρακάτω link με άμεση χρέωση της κάρτας σας
Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με απευθείας τραπεζική κατάθεση στους παρακάτω λογαριασμούς του THINK FIT ΙΚΕ με αιτολογία κατάθεσης τον αριθμό της παραγγελίας σας που σας έχει αποσταλεί με email και τοονοματεπώνυμόσας.
VIVA WALLET – IBAN : GR5770100000000914972958008
ALPHA BANK – IBAN : GR2201403970397002002006030
ή στο παρακάτω link με άμεση χρέωση της κάρτας σας
pay.vivawallet.com/thinkfitgr
Το www.thinkfit.gr έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των συναλλαγών σας και των προσωπικών σας δεδομένων.
Μπορώ να πληρώσω με άτοκες δόσεις;
Για αγορές 90€ & άνω, μπορείτε να εξοφλήσετε με 3 άτοκες δόσεις την παραγγελία σας με πιστωτική κάρτα μέσω του εξελιγμένου Smart Checkout της Viva Wallet με πρωτόκολλο ασφαλείας 3D Secure για online καταστήματα.
*εξαιρούνται οι πιστωτικές κάρτες της τράπεζας Πειραιώς.
Ποιές είναι οι χρεώσεις αποστολής για την παραγγελία μου;
- Πανελλαδικά για αγορές άνω των 45 € & μέχρι 2 κιλά βάρους, τα έξοδα αποστολής είναι ΔΩΡΕΑΝ .
- Για αγορές κάτω των 45 € & μέχρι 2 κιλά βάρους, τα έξοδα αποστολής είναι 2,5€ για όλες τις πόλεις** της Ελλάδας .
*Για κάθε επιπλέον κιλό πέραν των δύο (2), η αποστολή επιβαρύνεται περαιτέρω με 1,2€ ανά επιπλέον κιλό.
**Εξαιρούνται απομακρυσμένες & δυσπρόσιτες περιοχές που επιβαρύνονται με προσαύξηση 3,8€ λόγω χιλιομετρικής απόστασης από αστικά κέντρα.
***Στις παραπάνω τιμές συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ.
Ποιός είναι ο χρόνος παράδοσης;
Ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας είναι από 1 έως και 3 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα ολοκλήρωσης της παραγγελίας.
Στις απομακρυσμένες & δυσπρόσιτες περιοχές απαιτείται 1-2 εργάσιμες ημέρες επιπλέον λόγω χιλιομετρικής απόστασης από αστικά κέντρα.
Τα δέματα παραδίδονται από Δευτέρα έως και Παρασκευή 09:00 – 17:00 από τους διανομείς συνεργαζόμενης εταιρίας courier.
*Οι χρόνοι παράδοσης ενδέχεται να μεταβληθούν λόγω αστάθμητων παραγόντων όπως: μη άμεσης διαθεσιμότητας του προϊόντος, ειδικής επεξεργασίας, απεργίες, καθυστερήσεις μεταφορικών εταιριών, αργιών, εορτών κ.τ.λ.
Πόσο αξιόπιστη είναι η εκτέλεση της παραγγελίας μου από το διαδικτυακό κατάστημα; Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου δεδομένα;
Το διαδικτυακό μας κατάστημα λειτουργεί σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία οπότε και ισχύουν τα δικαιώματα των καταναλωτών που απορρέουν από τις διατάξεις περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεων του Αστικού Κώδικα, όπως περιγράφονται αναλυτικά στους όρους χρήσης.
Η χρήση των προσωπικών δεδομένων σας υπόκεινται στην σχετική νομοθεσία της ΕΕ και παρέχουν το υψηλότερο δυνατό επίπεδο ασφάλειας όπως περιγράφεται αναλυτικά στην πολιτική απορρήτου.
Τι συμβαίνει μετά την αποστολή της παραγγελίας μου ;
Με την αποστολή της παραγγελίας σας θα λάβετε ένα ενημερωτικό email επιβεβαίωσης ότι έχει ληφθεί από το κατάστημά μας. Άμεσα η παραγγελία ορίζεται σε κατάσταση επεξεργασίας και συνεργάτης μας ξεκινάει έλεγχο διαθεσιμότητας των προϊόντων σε αποθήκες & προμηθευτές μας. Οι παραγγελίες εξυπηρετούνται και δρομολογούνται βάσει χρονικής προτεραιότητας. Σε ενδεχόμενη περίπτωση αναπάντεχης έλλειψης προϊόντος θα επικοινωνήσει μαζί σας συνεργάτης μας, για να σας ενημερώσει σχετικά με τους χρόνους παράδοσης.
Με την δρομολόγηση της παραγγελίας σε συνεργαζόμενη εταιρία courier, θα λάβετε ένα ενημερωτικό email με το tracking number του δέματός σας, ώστε να μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία του.
Για οποιαδήποτε επιπλέον διευκρίνιση – πληροφορία για την παραγγελία σας, επικοινωνείτε με το HelpDesk .
Πώς θα παραλάβω την απόδειξη συναλλαγών της παραγγελίας μου;
Η απόδειξη συναλλαγών της παραγγελίας σας βρίσκεται μέσα στην συσκευασία του δέματός σας που θα παραλάβετε από τον διανομέα της συνεργαζόμενης εταιρίας courier.
Επικοινωνία